woensdag 26 januari 2011

Het surfen en ik.

Geen opmerkingen:
 
Twee jaar geleden zat ik op het strand. Ja, ik ben een van de gelukkige dat ik in een kustdorp woon! Hup, stukje fietsen en je bent op strand.
Maar to the point. Ik zat dus twee jaar geleden met een paar vrienden en vriendinnen op strand. Een van die vrienden de surfte en wilde even zijn surfplank showen en laten zien wat hij kan.
Natuurlijk mocht ik ook het even proberen. Hij liet me op zijn plank liggen, wachtte op een golf en duwde me mee met de golf. En ik proberen te staan, en het lukte me! De eerste keer al! En de zomer liep ten einde.

In het voorjaar van 2009 droomde ik van surfen, ik zat uren achter de pc om een surfkamp op te zoeken. Alvast te kijken hoe duur lessen waren en natuurlijk kijken voor een surfplank! In april trommelde ik een vriendin op om een surfles te nemen en zwaar dat dat was!

Nog steeds droomde ik over een eigen surfplank en mijn ouders hadden een mooie afspraak gemaakt, als je zonder tekorten overgaat krijg je van ons een surfplank. En raad eens? Ik ging zonder tekorten over! Dus kwam er een surfplank in de schuur te staan die mee zou gaan naar Frankrijk.

Eenmaal in Frankrijk dook ik gelijk in het water, heerlijk was dat. Ik oefende op kleine golfjes met schuim en het staan ging steeds makkelijker.

De rest van de zomer ging ik in de zee surfen.

In 2010 begon het surfseizoen iets later want ik kreeg een geperforeerde blindedarmontsteking. De rest van de zomer heb ik gesurft en in Frankrijk ben ik ook nog één keer geweest omdat ik me nog erg zwak voelde.

Dit jaar zijn mijn plannen om om de week een surflessen te nemen en uiteindelijk wil ik een longboard kopen die je in de volgende post ziet! I'm in love <3

Frankrijk 2009                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten