zondag 12 juni 2011

Quotes op de muur

2 opmerkingen:
 
Over een tijdje ga ik mijn kamer verbouwen.
De kamer naast mij wordt niet meer gebruikt en hopelijk komt dit jaar het moment dat de muur wordt opengebroken en ik dat andere kamertje erbij krijg! Ik kan gelukkig alvast beginnen in het andere kamertje met het inrichten, spullen neer zetten en de 3 muren schilderen die niet opengebroken hoeven te worden.

Ik had een geniaal idee voor op een muur. Een mooie quote van iemand!
Alleen ik heb nog geen idee welke. Weet jij wat?




2 opmerkingen:

  1. Leuk idee om een quote op je muur te doen!Ik zelf vind deze quote mooi:
    These violets delights have violets ends,
    and in their triumph die, like fire and power.
    Which, as the kiss, consume.
    - Romeo and Juliet, Act II, Scene VI

    En over hoe ik mijn lay-out voor elkaar heb gekregen: Ik heb afbeeldingen op internet gezocht en dit zo allemaal bij elkaar gezet in photofiltre studio X.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou een quote doen die heel positief is, dus niet over een bepaald iets zoals liefde. stel het is uit met je vriend van wie je zielsveel hield, dan wil je die muur wel inelkaar rammen toch? dus iets van dat het leven altijd mooi is ofzo c:

    BeantwoordenVerwijderen