dinsdag 8 november 2011

Update

1 opmerking:
 
Oef wat een stress van school! Ben er letterlijk ziek van.
Afgelopen week heb ik toetsweek gehad en eerlijk gezegd is 6vwo een niveautje te hoog voor mij...
Door de stress ben ik dit weekend ziek geworden... Bleh. Gelukkig kan ik morgen alweer naar school.
Ik heb er een nieuwe verslaving van gekregen: ik kijk nu al 2 dagen achter elkaar 90210, ik ben nu bij aflevering 12 van seizoen 1. En dát in twee dagen.

Ook ben ik nog steeds opzoek naar mijn droomjurk voor het gala, en ojee, de tijd begint op te raken! Daarom ben ik net met mijn moeder even op internet  wezen kijken en jahoor, mijn droomjurk is gevonden. Alleen ik heb mijn budget voor kleedgeld (ja heel stom) al besteed aan een nieuwe jas afgelopen vrijdag!

Grecian Chiffon Dress EUR 53,95, Elise Ryan - NELLY.COM

1 opmerking:

  1. Wat vervelend dat je ziek bent geworden door de stress! En mooi jurkje heb je gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen