maandag 28 december 2009

H&M spring season 2010

2 opmerkingen:
 
PLOF,

daar viel wat.

Ik kon het boven horen.

Ik rende naar beneden omdat ik dacht dat mijn konijn weer rare dingen aan het uithalen was.

Maar nee, die zat veilig rond te huppelen in de tuin. Dus liep ik maar naar de deurmat toe, en daar zag ik hem; de voorjaarscatalogus van H&M.


Ik kan toch altijd zo uitkijken naar voorjaar & zomer. Herfst en winter vind ik maar helemaal niks, al die kou en de hele tijd binnenzitten, veel kleren aan noem maar op. Vorig jaar had ik dat ook al, dat ik zo enthousiast was dat de voorjaarscatalogus er was. That means SUMMER! Ik heb gelijk een wishlist gemaakt (eigenlijk vind ik heel veel leuk maar dit is het leukst);


2 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm ook gekregen! Moet 'm nog even goed doorspitten haha. Maar leuke dingetjes heb je uitgekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik ben ook verliefd op de collectie

    BeantwoordenVerwijderen