woensdag 23 december 2009

Vacantion.

Geen opmerkingen:
 
Eindelijk, even pauze van die stapels huiswerk die er eigenlijk toch blijven liggen. Ik moet nog voor CKV (Culturele Kunstsaaie misvorming) wat maken, laat staan de rest van de handelingsdelen die nergens op slaan. Het zal toch wel ergens goed voor zijn? Toch?

Nou mijn eerste dag (zaterdag) heb ik mezelf nuttig gemaakt op mijn werk waar het trouwens erg druk was. De broeken vlogen in het rond. Oja, ik werk in een kledingwinkel ;-), als je niet snapt waar ik het over heb. En die avond ging ik even sportief doen om te gaan schaatsen en raadt eens! Ik ben niet eens gevallen, maar ik kwam wel met een pijnlijke rug thuis waar ik gisteren nog last van had.

De rest van de dagen was het filmpjes kijken bij vrienden/vriendinnen en lezen. Oja, en ik heb nog even wat leuks gekocht!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten