zaterdag 6 maart 2010

Daar in dat kleine café aan de haven.

Geen opmerkingen:
 
Pwief, drukke week gehad. Maandag& dinsdag gewoon school gehad. En moet je horen: ik had een 8,2 voor mijn wiskunde repetitie! Géweldig niet? Ik ging het na schooltijd gelijk vieren met een appeltaartje met een vriendin.

De rest van de week hadden wij culturele dagen. Wij (4vwo dus) moesten een tragedie maken.
Onze groep had het volgende verhaal gemaakt:

Laurens en Sharon hebben verkering, Sharon is gek op shoppen en neemt Laurens mee om alles mee te sjouwen. Laurens wordt het zat en maakt het uit. Sharon, die zich in de H&M bevindt, belt haar vriendinnen om troost te shoppen. Samen met haar vriendinnen shopt ze al haar verdriet weg. Tot ze het paar schoenen zagen van Jimmy Choo! Gillend stormen ze eropaf en vechten om het laatste paar unieke schoenen. Even later komen het engeltje en het duiveltje in de winkel staan en spreken elkaar tegen. Uiteindelijk kiezen de vriendinnen ervoor om naar het duiveltje te luisteren en maken elkaar dood. Sharon blijft als enige over en loopt naar de kassa, maar daar zit haar ex-vriend en wordt boos. Dan ziet ze dat al haar vriendinnen dood zijn en pleegt zelfmoord.

Het is dan nog wel wat uitgewerkter, en er zitten liedjes tussen. Best wel grappig niet?

Vandaag heb ik een nagelakje gekocht, ik vond wel dat ik het verdien had na een drukke week.
 Bourjois So Laque ultra shine Tangerine fatal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten