woensdag 7 september 2011

Opzoek naar de juiste studie part 2.

1 opmerking:
 
Leuk dat jullie allemaal zo meedenken over mijn studie.

Afgelopen zondagavond zat ik een beetje op internet te surfen. Mijn decaan had het over studiekeuze123.nl gehad. Op die site heb ik een test gedaan over welk beroep mijn interesses passen. Nou raad eens wat daar uit kwam! Journalistiek!

Later op de avond aan tafel had ik het met mijn ouders over de uitkomst van de test. En ineens viel alles op zijn plek. Ik wil alle kanten op kunnen, met journalistiek kan dat (in mijn ogen, met de opties waar ik tussen twijfel). Ik wil reizen, nou hup. Ik ben geinteresseert in wat er gebeurt op de wereld, nog een pluspunt!  En het lijkt me natuurlijk een superleuke &interessante studie!
Het is wel op HBO niveau, maar ik denk toch niet dat ik geschikt ben om te studeren op universitair niveau. .


1 opmerking:

  1. lijkt me heerlijk als je precies weet wat je wilt gaan doen! daar moet ik nog achter komen!
    bedankt trouwens voor je lieve reactie op mn blog.

    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen