dinsdag 31 januari 2012

Be positive

2 opmerkingen:
 
Van al die kou en ellende de afgelopen weken word je nou niet echt positief. Daarom hier een kort (ookwel bekend als een tussen-het-leren-door-bloggen-artikel) berichtje over hoe je kan proberen om positiever te worden en lekker de lente in te gaan!

 

 
1. Sta eens een kwartier eerder op, je zult merken dat je tijd overhoud om rustig wakker te worden en alles te doen wat je moet doen.
2. Neem een andere route naar je school of werk. Ik heb het geprobeerd en het is een hele openbaring.
3. Pak je fiets, skeelers, hardloopschoenen en ga sporten voor een half uur zonder het gepland te hebben. Ik wil nog steeds onverwacht naar het zwembad gaan en baantjes gaan trekken. ;)

 
4. Neem een momentje voor jezelf met een kopje thee, een rustgevend muziekje op en een goed boek.
5. Koop een bos bloemen voor jezelf of iemand anders.
6. Maak een lijstje met wat je dit jaar moet doen en begin er gelijk aan. Ze moeten wel haalbaar zijn ofcourse.
 
Hier nog wat leuke inspirerende positieve plaatjes!

 
 
 
En nu om je even helemaal blij te maken:
 
Smile!!!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel, nummer 1 is inderdaad waar. Ik probeer het vaker te doen, als is het lastig met dit weer. Maar als ik er vroeg uit ga zie ik mijn dag toch wat positiever ;)

    BeantwoordenVerwijderen