dinsdag 3 januari 2012

For your room: Landkaart ter decoratie!

3 opmerkingen:
 
Ten eerste is mijn 10 000e pageview een feit! Dankjulliewel! Nu nog de volgers! Om die te bereiken ga ik verder met mijn vaste rubrieken. Als je nog tips hebt en verzoekjes, kom maar op! Vandaag: Landkaartdecoratie.


De oplossing!
Wat moet je nou met die saaie witte muur waar al jaren het schilderij van Winnieh the Pooh (of iets dergelijks) ophangt? En je vindt een fotomuur te druk en te veel werk? Dan zal dit een leuke oplossing voor je kamer zijn! Hang een ouderwetse landkaart op. Het geeft een mooi vintage effect en het geeft gelijk een heerlijke sfeer in je kamer. Je zal je nu vast afvragen waar je een landkaart moet vinden. Ik denk dat je wel een leuke landkaart kunt vinden op Marktplaats.





3 opmerkingen:

  1. Zo'n ouderwetse landkaart (zoals bijv. op je eerste afbeelding) vind ik altijd wel mooi en een fijne uitstraling hebben :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste is mooi zou ik wel op me kamer willen hebben :>

    BeantwoordenVerwijderen