woensdag 20 januari 2010

Korting

2 opmerkingen:
 
Jahoor, met de post kwam er een foldertje binnen.
10% korting op de gehele H&M collectie!
Yes! Ik ben van plan volgende week dit allemaal te gaan bestellen.

Ik ben gewoon helemaal gek van zomermode! Lekker luchtig, kleurijk etc.

Wintermode vind ik zelf wat minder. Ik werk zelf in een kledingwinkel, en afgelopen september kwam alle wintermode binnen, de hele winkel kreeg een donkere uitstraling. Ik zei tegen mijn baas: 'Gezellig ziet dit eruit zeg! Al dat paars, grijs en zwart...'

En sinds een paar weken (in de vrieskou), kwam alle voorjaarsmode weer binnen. De hele winkel begon op te fleuren! (ook door de kortingslabels die alle kleuren hadden) Voor de kinderen kwam er een heel schattig jurkje met bolletjes in felle kleuren binnen. De jongens hadden een turquoise trui!
Trouwens, turquoise wordt dé kleur dit voorjaar/zomer!




2 opmerkingen: