dinsdag 2 februari 2010

Hola! Como te llamas?

Geen opmerkingen:
 
Hola niña/niño!
Sí, tengo español en escuela.

Ik wilde nog wel meer schrijven, maar ik vertrouw google translate niet zo.
Maar echt, ik heb spaans op school! Het leek me best wel leuk om spaans te kunnen praten. Alleen er is één probleempje... Het lukt niet zo. Vandaag had ik een 7,7 voor een so (ja, dat is wel goed). En een paar weken geleden voor de repetitie een 5. Dus eeuhm, met mijn andere geniale cijfers opgeteld sta ik nu ongeveer een 5 voor mijn rapport.

Maar genoeg over spaans.

Ik ben vandaag ik omdat:
* ik willemijn heet in de griekse tragedie die we voor school moeten doen
* ik laura in het echt heet
* ik niet goed ben in wiskunde
* ik een 6,6 voor anw had!
* ik een 5,7 (wereldwonder) voor maatschappijleer had
* ik heel erg uitkijk naar de zomer.
* ik zondag héle leuke kleertjes heb geshopt.


Ik zag laatst op een blog een gaaf idee! Dat je 100 doelen moet hebben voor 1 heel jaar. En die natuurlijk ook uitvoeren. Géweldig. Ik ga dat denk ook zoiets doen! Eigenlijk zou ik wel doelen doen wat je over de hele wereld moet doen (lees het boek 'Wereldmeiden'!!). Ach, mijn reisdroom moet nog maar even wachten tot ik mijn vwo-diploma gehaald heb.

Adiós!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten