vrijdag 11 maart 2011

Experiment!

3 opmerkingen:
 
Omdat ik bloggen toch wel heeeeel erg gaaf vind,
en mijn doelgroep eigenlijk wel wil verbreden.
Ben ik nu een 'sort of experiment' aan het doen.
Mijn blog in het Engels. Alle post die ik hier post komen ook in het engels op mijn andere blog.


Waarom doe je het niet op deze blog? 
Als ik het op deze blog doe, lijkt het een rommeltje als het idee helemaal verkeerd uitpakt. Ik ga dan van Nederlands naar Engels en weer van Engels naar Nederlands. Met mijn vorige blogs heb ik dit al meegemaakt, en het pakte niet zo goed uit!

Denk je dat het gaat werken?
Ik hoop het, want als ik mijn doelgroep wat verbreed. Hoop ik wat meer followers te krijgen. Dus misschien vind je het leuk om mijn Engelse versie ook te volgen en te vergelijken wat je fijner vindt om te lezen.

Parischique in English! 

3 opmerkingen:

  1. Ik lees het liefst in het Nederlands, maar ik snap dat als je meer bezoekers en followers wilt, ook in het Engels gaat bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, dat wordt nog lastig. Ik lees namelijk ook het liefst in het Nederlands...

    BeantwoordenVerwijderen