vrijdag 11 maart 2011

Het trieste verhaal van Bruno Mars.

1 opmerking:
 
En jahoor. Laura heeft weer alle geluk van de wereld.
Dat moet je even sarcastisch opvatten... En ik geef je een tip, verheug je nooit, maar dan ook nooit op iets. Het loopt altijd in het water.

Vandaag dus. Vol kriebels van de zenuwen liep ik het geschiedenislokaal binnen. We zouden om 5 voor 10 achter de computer gaan zitten om op tijd in de wachtrij te staan voor de kaartjes van Bruno Mars. Samen met 2 vriendinnen uit mijn klas dus. En je raad het al, livenation liep vast. En toen die het weer deed waren de kaartjes uitverkocht.

BALEN.

1 opmerking:

  1. Ah dat is zeker balen zeg! :( Bij mij liep livenation ook vast, maar toen las ik dat de ticketverkoop van livenation via ticketservice/ticketmaster ging. Dus heb ik ze via die site besteld, want die ging heel snel! Wel balen voor je hoor. :-(
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen