maandag 14 maart 2011

Oeps vergeten!

3 opmerkingen:
 
Jullie weten niet eens wie ik ben joh. Ja je kan wel kijken ik mijn 'about me' kopje, maar dat moet je ook echt maar doen. Nou hier komt het hoor!

Ik ben Laura, en loop nu al 16 jaar rond op deze aarde. Ik heb met mijn cito-score in groep acht het advies gekregen om havo/vwo te gaan doen. En ik moet even opscheppen, ik zit nu in 5VWO. Knap hè?  Sinds twee jaar heb ik mijn passie gevonden. Surfen. Het laat me pushen tot het uisterste. Ik ben nog helemaal niet goed hoor. Maar ben van plan deze zomer als er een kans voordoet een 'pro' te worden. Droom maar lekker verder zal je nu vast wel denken.
 Ik zou heel graag willen reizen in mijn leven en ben ook druk aan het plannen voor een wereldreis na mijn VWO. Ik wil naar Australië, Hawaï, Amerika, Canada en zo kan je nog wel even verder gaan. Maar als het goed is zit ik over anderhalf jaar in Hawaï. Laten we dan eerst maar even mijn VWO-diploma halen hè.

Ik droom heel veel, mijn omgeving wordt er soms helemaal gek van. 'Die Laura, dat is een dromer.'  Ik droom dan over reizen, alle culturen zien. Hmm, ik voel me nu alweer helemaal afdwalen.

Il y a des questions? 

3 opmerkingen:

  1. Surfen! Wauwie!
    Echt geweldig, lijkt me zo vet om een keer te doen!
    Leuke blog <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, surfen lijkt mij echt moeilijk. Ik zou waarschijnlijk gelijk van de plankje afvallen xD
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik droom nog wel meer misschien. maar mijn dromen maak ik ook waar, deze zomer naar amerika. :) ik hoop dat jij je dromen ook waar kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen