woensdag 11 mei 2011

Dora & All stars

1 opmerking:
 
Een ziek/baal-dagje thuis zit ik thuis op de bank, meekijken met mijn broertje van 3 naar Nick Jr.
Sebas praat Dora helaas niet na, dat is mijn taak. Haha, eigenlijk best wel erg.
Sieber niet stelen, sieber niet stelen! En mijn lieve broertje zit mij aan te kijken alsof ik gek ben geworden.

Nou, opzich is het best wel goed voor je algemene kennis toch?

Vorige week ben ik in de stad geweest samen met mijn lieve vriend. En nieuwe All Stars gekocht omdat je er toch niet een kan missen in je schoenen kast he? Lage grijze heb ik. Welke kleur allstars hebben jullie?




1 opmerking:

  1. Haha Dora blijft stiekem best leuk!
    &Ik heb donkerroze-achtige lage allstars, maar ze zijn echt helemaal afgetrapt, dus I need new ones haha!

    &Over je reactie, sowieso bedankt ^^
    Maar het tasje is gekocht bij de IJhallen, dus is zeg maar niet in de winkels meer te koop, althans misschien is ie ergens verstopt, maar het is zeg maar niet van een huidige collectie ofzo (:
    IJhallen is een soort van vintage vlooien/rommelmarkt ^^



    &Ik heb vandaag eindelijk m'n eerste give-away gelaunched! Hooray, yay me haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen