vrijdag 6 mei 2011

Love life, as it is your own.

Geen opmerkingen:
 
Leid jij je eigen leven?
Met die vraag wil ik na een grote pauze mijn blog weer opstarten. Je eigen leven leiden.
Ik betrap mezelf er namelijk vaak op dat ik andermans leven probeer te leiden.
Na een the Hills marathon op MTV voel ik me helemaal een realityster. Na een boek gelezen te hebben over iemand die bij een tijdschrift werkt, wil ik dat ook.

Gisteren heb ik Ken je me nog? van Sophie Kinsella uitgelezen. Daarin is de hoofdpersoon een zakenvrouw die heel geld heeft. En jahoor, daar ging ik weer. Dromend over een topcarriere, met daarbijbehorend heel veel geld.

Als ik the Hills heb gekeken krijg ik gelijk weer de kriebels om mezelf fashionable te kleden.

Eigenlijk apart, maar het zal vast wel normaal zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten