maandag 16 mei 2011

HTC wildfire vs Samsung Galaxy Gio.

13 opmerkingen:
 
O, please help me. Ik zit te twijfelen tussen twee smartphones
De HTC wildfire en de Samsun Galaxy Gio. Meer opties heb ik niet omdat dit speciale aanbiedingen zijn.
Wil je in een reactie zetten welke je zou kiezen en waarom?
Thank you very much dear followers!



Voordelen:
- sneller
- ik kan ermee omgaan
- sneller internet
- mooier scherm (?)

Nadelen:
- slechtere camera
- vind design goedkoop ogen.

Voordelen:
- mooier design
- leuke functies (omdraaien om niet op te nemen)
- 5 megapixel camera!

Nadelen:
- schijnt vaak vast te lopen
- al wat verouderd model

13 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de samsung gaan, omdat ik dat ook fijner vind werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor hele goede verhalen over de Samsung Galaxy Gio, de ander ken ik eigenlijk niet of daar heb ik nog niemand over gehoord. Dus ik zou voor die Samsung gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, maar de camera is van de HTC beter. 5mp en de gio 3.2. Ik zit me nu wel af te vragen of dat wel zo boeiend is aangezien ik een spiegelreflex ga sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wilde eerst ook de wildfire, maar ik wilde er eentje met een qwerty toetsenbord. maar ik heb nog niet veel selchte dingen gehoord ove =r die telefoon. vind zelf HTC's heel erg fijn.
    die samsung oogt inderdaad heel goedkoop. de galaxy S ziet er veel mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de tips,
    iemand ook misschien gebruikerservaringen met 1 van de twee?
    Een Galaxy S gaat er helaas niet komen ivm budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de HTC Wildfire, hij is geweldig! Alleen zou ik er een hoesje voor kopen, ik gooide hem altijd los in mn tas en daardoor kreeg ik krassen.

    Doe je mee aan mijn winactie week?
    Www.Beautification.nl

    xxx
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb net een 2de handsje Wildfire voor m'n dochter gekocht. Het OS is aardig compleet. Volgens mij hetzelfd Android dan de Samsungs. Vind de cpu wel aan de trage kant. Verder wel een robust een degelijk toestel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Ik zou voor de Samsung gaan, ziet er mischien niet mooi uit maar hij is razend snel. Dat komt omdat er een 800 MHz processor in zit. En trouwens over de camera van de Gio, zo slecht is het niet wat de camera heeft autofocus. En de telefoon heeft Swipe, lekker snel typen dus ;-)

    Mvg,

    Aamer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb uiteindelijk de samsung gekocht.
    Het is een geweldige mobiel en bevalt me prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gio is veel beter dan HTC Wildfire
    Ik ben wel tevreden over HTC Wildfire maar vind de performance matig
    Heb nu SAMSUNG GIO en die is geweldig
    De camera is matig maar maakt goede foto's en opnames zijn niet slechten dan bij de Samsung ACE!
    Dus ik zou kiezen voor gio!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. moet ik de gio nemen of de htc ik zit echt te twijfelen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou de gio nemen, hij bevalt me super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zat ook te twijfelen, maar ik denk dat ik voor de GIO ga! die is ook goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen