donderdag 27 oktober 2011

Blond? Graduation?

1 opmerking:
 
Yes! Mijn nieuwe laptop is binnen en ik stuur nu mijn eerste post vanaf dat geniale kleine schattige laptopje. Wat een lief dingetje zeg!
Helaas is hij niet zo snel als een gewone laptop, maar dat kan aan mijn 'ik-ben-(donker)blond' actie liggen. Een laptop mag je tijdens het installeren niet afsluiten en wat doe ik met mijn stomme blonde hoofd? Ja, ik stoot er perongeluk tegenaan zodat het schermpje naar beneden ging en hij afsloot.
Slim Lau!
Maarja, hij doet het perfect, het typen gaat ook super!


En nog even een heel ander iets.
Ik zit me al helemaal verheugen op hét moment in 2012. Wat ik hoop dat ook hét moment wordt en niet een moment van schaamte en vernedering en schuld.
Mijn eindexamenuitreiking!

Wat trek ik aan? Zullen we toga's / doctorale hoedjes gaan dragen? Of cocktail jurkjes?
Ooooh ik verheug me er op!

Maar Laura, je moet eerst leren....

1 opmerking: