maandag 24 oktober 2011

Doe eens gek!

1 opmerking:
 
Niet dat mijn begroting qua geld het toelaat... Maar ik heb zojuist een netbook/mini-laptopje besteld!
Normaal doe ik samen met mijn moeder met de laptop. Maar er zijn twee grote minpunten. Een, De laptop van ons gaat erg achteruit, maakt veel herrie (blazen) en er zitten strepen in het beeldscherm. En twee, mijn moeder is hard bezig met haar studie en al haar documenten staan op deze laptop, dus ik heb die laptop niet altijd tot mijn beschikking. Terwijl ik ook mijn studieuurtjes achter een laptop moet besteden.

Eerlijk gezegd twijfelde ik al een jaar over of ik er een zal kopen of niet, ik heb het wel aan 100 (lees: 5)  mensen gevraagd en die zeiden allemaal; DOEN. Alleen, wat zij niet weten is dat ik amper geld heb en nu dus keihard blut ben. Oeps!

Maar dat maakt niet uit, ik heb een nuttige investering gedaan.

1 opmerking:

  1. alvast veel plezier ermee!!
    Ik vind de kleur wel cool, en maak je geen zorgen, als je i.p.v. 5 euro per week voor eten, 2 euro per week uitgeeft (bijv.) heb je gauw weer genoeg geld voor iets leuks. ;)
    Zo doe ik het!

    BeantwoordenVerwijderen