dinsdag 11 oktober 2011

Or to greece?

Geen opmerkingen:
 
Ooh, i'm going crazy!
So here's the deal. I want to go on vacation after my exams with my boyfriend.
Our first plan was to go to America, but I think it's better to wait and save some money for that trip.
Then we thought of Viva La France, and we prefer to go to the Atlantic Coast, especially the village of Biarritz. But we have a big problem... How do we get there?

And now I'm thinking of going to Greece.

Ik word helemaal gek!
Hier komt het. Ik wil na mijn eindexamens met mijn vriend op vakantie. Ons eerste idee was om naar Amerika te gaan, maar ik denk dat het beter is om te wachten en te sparen voor die vakantie. Daarna dachten we aan Viva la France. We zouden graag naar de Atlantische kust gaan, bij Biarritz. Maar we hebben een groot probleem. Hoe komen we daar?

Nu denk ik na over Griekenland.

Wat zouden jullie kiezen? We zijn beide sportief (surfen), willen ook een zon zee strand vakantie, houden van sight-seeing en hebben wel een budget... Mijn vriend heeft bijna zijn rijbewijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten