zaterdag 5 februari 2011

135 dagen!

Geen opmerkingen:
 
Er is een punt in de winter dat ik begin af te tellen tot de zomer.
Dat punt is nu gekomen, ik heb een countdown gemaakt tot 21 juni!

Dit plaatje doet me er aan herinneren dat ik best wel geluk heb dat ik aan het strand woon.
Even hard fietsen en ik ben op een van de heerlijkste plekken op aarde.

Elke zomer ben ik ik daar te vinden, zelfs op regenachtige dagen wil ik nog wel eens naar strand gaan.
In de winter maakt ik nog eens een wandeling, soms zelfs als de zon al onder is.
Zal ik een paar mooie herinneringen van mij en het strand met jullie delen?

 Herinnering 1. Een mooie zonsondergang samen met je vrienden en vriendinnen, in een kringentje om de mini barbeque heen. Samen praten en met een muziekje op de achtergrond. That's life.

Herinnering 2.  Samen met een paar vriendinnen foto's maken op het strand met 'umbrella' van the Baseballs op de achtergrond. 

Ooh, ik kan nog zo veel herinneringen opschrijven, maar veel zijn té persoonlijk en ik wil geen persoonlijke dingen hier neerzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten