dinsdag 15 februari 2011

Doel 36.

2 opmerkingen:
 
Stoppen met nagelbijten.

Ik wilde stoppen met nagelbijten, dus ik heb al mijn vriendinnen ingelicht dat ze een seintje (in de vorm van mij laten schrikken, slaan of roepen) moeten geven als ik ga bijten. En dat levert nog wel eens schrikmoment op. Gisteren tijdens maatschappijwetenschappen zat ik aan mijn nagels en het was stil in de klas. Hoor ik een vriendin van me schreeuwen; LAU! Oja, stoppen. En in de pauze ging ik weer, toen kreeg ik een klap van een andere vriendin.

Nou, ik moet zeggen het werkt wel! En uiteindelijk kan ik mijn nagels mooi lakken aankomende zomer.


2 opmerkingen:

  1. hahah ik wil ook stoppen (;

    dat broekje is gewoon van de h&m online shop =D en vet goedkoop, maar 15 euro. leuke blog trouwens, !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen