donderdag 17 februari 2011

Verschil in opticiens.

2 opmerkingen:
 
Vanmiddag achter de dagelijkse laptopronde (die soms wel de hele middag kan duren) kreeg ik inene een ingeving waar die constante moeheid en hoofdpijn vandaan kan komen. Ik moet een bril!
Ik heb gelijk maar mijn moeder ingelicht en hup gelijk de auto ingestapt om een test te doen.
Eerst naar de pearle pearle pearle en daar kwam uit dat ik een leesbril moet. +0.5 niet veel dus, maar ze twijfelden of ik niet +0.75 moest nemen maar dat zou verkeerd zijn omdat ik dat als ik even in de verte keek niet zo goed. Opzich goed dat ze dat overleggen, maar mijn moeder wilde een uitgebreide oogtest.
Dusss, op naar de volgende opticien die had even ook een snelle test maar dan op de - maten, waar ze ook uit konden zien dat mijn + maten ook niet zo slecht zouden zijn. Maarja, toch maar even een echte test doen niettan?

Het viel me daarom op dat bij de ene wel nodig was, en bij de andere niet. Maar ik kan dat verkeerd opgevat hebben hoor.

En het rare is, mij lijkt het leuk om een bril te hebben . Een leesbril dan.

2 opmerkingen:

  1. Ik zit precies met hetzelfde!
    Ik moet denk ik ook een (lees)bril, omdat ik de ondertiteling op tv zelfs niet meer kan zien...
    Anyways, een lees bril lijkt me ook erg leuk hihi :$
    x http://merlemoustache.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die foto er ook bij ♥

    liefs,
    http://lisanne95.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen