vrijdag 11 februari 2011

Proefstuderen.

1 opmerking:
 
Ik heb vandaag proefgestudeerd! Pedagogische wetenschappen om precies te zijn.
Het viel me een beetje tegen, droge stof, alleen maar theorie is de universiteit natuurlijk...
Dus ik ga nu twijfelen of ik niet beter de PABO kan gaan doen, wat denken jullie?

En zowieso denk ik eraan om een tussenjaar te gaan nemen na mijn vwo-examen.
Iedereen om me heen raad het me af, omdat je dan uit het leren zou raken.
Maar de voordelen die ik kan opnoemen:
- je kan jezelf zoeken
- je hebt even een adempauze
- ik ben een vroege leerling en misschien nog te jong om te studeren.
- wanneer ga je anders de dingen doen?

Dus wat denken jullie daarvan? Moet ik een tussenjaar gaan nemen?
Willen jullie het zelf ook?

1 opmerking:

  1. Leuk dat je bent gaan proefstuderen! Een keuze voor een vervolgopleiding is altijd lastig! Een tussenjaar lijkt mij wel heel leuk maar ik denk wel dat je er goed over na moet denken dat je na dat jaar ook echt weer verder wilt gaan studeren!

    www.crystalles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen