maandag 21 februari 2011

Rare dromen.

Geen opmerkingen:
 
Wat heb ik de afgelopen dagen rare dromen! Ik zal er wel eentje vertellen.

Vannacht was ik op een Joodse begraafplaats, en daar kon je ook boeken huren met een ouderwetse 'bibliotheekkast'. Je kon er dus geld in stoppen en toen kwam er een boek vrij. Noujazeg. Even later, of daarvoor droomde dat ik met mijn vriendinnen ging skieën, en het koste uren voordat we de goede helm hadden, de juiste ski's en stokken...

Een paar dagen geleden droomde ik dat ik een opdracht kreeg en door een donker bos samen met een bordercollie naar een soort hans en grietje huis ging. Daar haalde ik iemand (geen idee meer wie) op en mijn kat ging ook mee verder door het donkere bos. In de droom erna reed ik op een wagen met een belgisch trekpaard ervoor door mijn school die langwerpig was geworden...

Right.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten